Tuesday, May 14, 2013

I Just Love the Way You Smile

I just love the way you smile
The kind of smile yang membuat hati aku kembang persis kuntum bunga
Yang di sapa matari yang menyapa sopan dalam kelam pelukan dingin dinihari
Atau umpama;
Segan kuncup semalu yang di sentuh lembut jemari halus cinta

I just love the way you smile
The kind of smile yang memberi kehangatan sukma yang menggetarkan
Semacam sejenis rejuvenasi eterniti
Pada jiwa gersang yang mendambakan kucupan Perancis sweet cinta
Daripada seorang perawan kepada seorang peroman

I just love the way you smile
The kind of smile yang membikin aku tersenyum  sendiri
Serupa orang hilang akal
Yang turut;
Berkomplot nakal dengan hati aku yang berkelakuan sumbang dengan gaya sama

I just love the way you smile
The kind of smile yang merembeskan sejenis sensasi
Yang lebih mesra dengan panggilan angau
Yah, aku angau
Kah kah kah!

Untuk gadis manis Level 23, Tower 1. Yang tak berani aku tegur walau dengan patah simple 'Hye!' sekali pun.

Tuesday, 14 May, 2013, 3:33 AM


No comments:

Post a Comment