Thursday, July 19, 2012

Bila Gua Dah Mula Annoyed


Hello.
Aa.
Aku takde kat UTP ni. Balek Kolumpo.
Saje je balek. Celebrate puasa, haha. Takde lah, esok ngan lusa aku ada interview.
Esok Schlumberger. Lusa Shell.
Yang Schlumberger tu interview kat area Bukit Bintang. Shell tu pulak aku kena gerak refinery PD ah nanti.
Eh, masyuk gak. Tak silap aku Schlumberger USD300, Shell mau cecah seribu dua jugak ah.
Haha, thanks bhai. Eh ni, nak mintak tolong kau sikit. Ahad malam amek aku kat Batu Gajah boleh? Kete aku ada kat Jawa. Kalau kau nak pakai, kau pakai la.
Okay, okay, pape roger ah. Chow, chow.

Bila gua dah mula annoyed dengan dua orang mamat sebelah gua yang bergebang entah apa-apa di dalam Komuter semalam malam, gua pun keluarkan henset besi purple gua dan memulakan konversesyen gua secara solo bergebang entah apa-apa juga untuk mengisi masa lapang yang sedia terluang. Celaka.

Thursday, 19 July, 2012, 3:29 AM

5 comments: