Wednesday, May 9, 2012

Nikotina & Kafeina


Sejak dua menjak ni, cuba-cuba gua kurangkan ambilan Nikotina & Kafeina. Payah ya amat nak lelapkan mata. Teori gua bikin sendiri, ambilan Nikotina & Kafeina mampu merangsang otak pada kadar optimum. Gua harus, karena perjuangan gua yang belum selesai.

Ahad petang, Kuala Lumpur bakal gua gegarkan. Daerah paling mengasyikkan. Banyak material boleh gua perhati dan cerna. Boleh gua tulis. Seorang awek pernah berkata, menulis mampu kurangkan serabut di kepala. Cakap-cakap akak kawan lama gua sebenarnya.

Mood belakangan ni, seleksi pilihan hati dari P. Ramlee, Widuri oleh Broery Marantika dan instrumental dari the Top 100 Masterpieces of Classical Music 1685-1928. Lama benar rasanya gua tak pekena The S.I.G.I.T. Ini sudah bikin qalbu gua kacau, haha. Ah, video-video lama Butterfingers ada jugak gua layan sekali dua, amek feel.

Ringan kaki, IRC kekadang gua tuju. Dedulu berteman, catalyst di sebelah, tak nak kalah beb. Malas anjing mana pun, maintain rajin. Bapak hipokrit, gua tahu, haha. Gua kesah apa. Penting sebenarnya lu tahu. Bebosan sikit, ada teman bicara buat reduce tensi. Ah, ni kesah dulu. Selingan.

Banyak kitab terbengkalai belum sempat gua usaikan. Kacau. Dalam 3, 4 hari lagi, gua nak khatamkan kesemua. Mana-mana yang gua nak ulang cerna, harus gua settle-kan dalam masa seminggu. Itu janji.

Pantai Batu Buruk Kuala Terengganu

Seorang member ke negara kangaroo beronggeng. Insya-Allah tuan hamba, bakal hamba menyusul. Sekembali tuan hamba ke Tanah Melayu, akan hamba tuntut ceritera bawaan dari negeri nun jauh merentas laut lepas. Tuan hamba jangan kedek pulak berkongsi ceritera dengan hamba ya, haha.

Gua excited sebenarnya. Nak kutip kesah. Lelagi dari member yang nun jauh beronggeng di negara kangaroo. Ada kesempatan, gua kesahkan. Nikotina & Kafeina, kalian nanti. Gua pasti kembali menikmati. Karena kalian yang meresap laju ke dalam sesalur darah merah gua.

Lalu kalian renjatkan cas-cas, kencang mengepam jantung gua.

Dub dab, dub dab.

Wednesday, 9 May, 2012, 11:16 PM

No comments:

Post a Comment