Thursday, March 22, 2012

Bila Awek Lalu, Apa Kau Buat

Sem break 4 bulan, banyak tempat aku merayap. Ke hulu ke hilir. Biasanya lepak dengan member-member tengah intern tak pun yang tengah cuti. Ah, adik kecik aku sekali, Form Five tahun ni.

Nampak awek cun lalu sikit, cuit-cuit member.

Compliment Part: Pergh, cun bhai. Ini torbayek. Barang baik punya ni. Pergh, iras-iras Rozith (Rozita Che Wan) pun ada. Taste aku gila ni bhai.

Mangsa Si Pemacu Lensa (i) at Ikea - Malaya Road Trip

Mangsa Si Pemacu Lensa (ii) at Taiping - Malaya Road Trip

Suggestion Part: Pe lagi, approach ah, mintak number. Cakap hye ke apa.

Dialog biasa. Bukan aku je. Member-member, dengan adik kecik aku pun sama. Part terakhir yang tiap-tiap kali jadi, usha awek tu lepak sampai dia blah. Habeh.

Gebang je la mampu bro. Buat nye dok, haha.

(P/S: Kami insan-insan pengagum ciptaan Tuhan)

Tuesday, 20 March, 2012, 7:39 PM

2 comments:

  1. yang kat taiping tu, aku cair.

    ReplyDelete
  2. haha,bukan kau je.
    ngan kitorang bersepuloh sekali time tu cair.

    ReplyDelete