Saturday, April 28, 2012

Ingatan pada Kaisa II


Ada orang khabarkan pada saya tempoh hari awak sudah makin besar. Wah, sudah makin pandai. Ada dua, tiga butir perkataan betah awak sebutkan.

Private Collection: Kaisa I

Lama sungguh kita tidak ketemu ya. Windu saya pada awak. Windu Kaisa. Bukan Windu Defrina. Itu White Shoes & the Couples Company. Ini Windu Kaisa. Dendangan saya sendiri, untuk awak.

Private Collection: Kaisa II

Dulu kita sekadar berbahasa hati. Jika kita ketemu lagi, ingin saya berbahasa manusia pula dengan awak. Mahu saya ajarkan pada awak Tepuk Amai-amai. Kantuk awak, saya dodoikan dengan Tidurlah Sayang. Bukan yang Siti Nurhaliza, Innuendo. Lagi sedap.

Private Collection: Kaisa III

Kita berkonspirasi mahukah? Petang minggu, kita ketemu di tasek kesukaan awak. Tasek yang itulah. Yang ramai orang taburkan cebis kecil roti berfungus di tengah jambatan kecil itu. Hah, yang ini pasti awak tahu. Lagenda Si Biawak Pembaham Ikan Kecil. Yang suka ya amat awak saksikan itu.

Private Collection: Kaisa IV

Mahukah?

Saturday, 28 April, 2012, 5:51 PM

No comments:

Post a Comment